Global: Tv-kanal og Twitter i tæt alliance om temauge

Comedy-tv i tæt nyskabende alliance med Twitter; Ofcom behandler "Mr Bean" fornærmelse; tysk smæk til Google, og CNN i kraftig seervækst under Boston-ugen.

I denne uge er den amerikanske kabelkanal Comedy Central vært for en comedy festival, men det bliver uden mørke, røgfyldte stand-up scener, med blot en stol og mikrofon på scenen. Festivalen afvikles stort set kun på Twitter, hvor komikere poster videoklip og vittigheder under hashtaget  #ComedyFest. Samarbejdet mellem Comedy Central og Twitter udgør nyeste udvikling i relationerne mellem tv og social media, skriver NYTimes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også