Global: Svensk mediemarked neddrosler forventninger

Nedgang på svensk mediemarked i år; norsk fodbold på flere kanaler; og endnu et af de store historiske BBC dramaer får en stribe priser.

Det svenske media- og reklamemarked neddrosler forventningerne til 2013.  Analyseinstituttet IRM venter nu et tab på 1,1 procent i 2013 i forhold til 2012. Dermed estimeres en omsætning på 31,5 mia. sv. kr. I den seneste prognose fra december troede IRM på et tab på 0,1 procent i år, skriver Dagensmedia.se.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også