Jyllands-Posten skal skære op til otte procent af sin omkostningsbase fra

Jyllands-Posten skal holde op med at arbejde med udgangspunkt i printavisen, ”og vi skal samtidig være færre journalister,” udtaler konstitueret ansv. chefredaktør.
"Vi har været for langsomme til at udvikle vores digitale forretning og dermed fremtidssikre vores journalistik. Det er farligt," siger Marchen Neel Gjertsen, der har været konstitueret på posten som ansv. chefredaktør i omkring én måned og før det var chefredaktør. | Foto: Kasper Heden Andersen
"Vi har været for langsomme til at udvikle vores digitale forretning og dermed fremtidssikre vores journalistik. Det er farligt," siger Marchen Neel Gjertsen, der har været konstitueret på posten som ansv. chefredaktør i omkring én måned og før det var chefredaktør. | Foto: Kasper Heden Andersen

Jyllands-Posten skal barbere syv til otte pct. af sin omkostningsbase fra for at komme tættere på målet om at være en bæredygtig digital abonnementsforretning. Det fremgår af en pressemeddelelse fra Jyllands-Posten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også