Medieaktører indgår samarbejde om klimaaftryk på annoncemarkedet

”Der er behov for at udvikle branchen på dette område. Derfor er det også en rigtig god start, at så mange centrale brancheaktører bakker op om projektet,” udtaler Danske Medier-direktør.
Charlie Stjerneklar, adm. direktør i Kreativitet & Kommunikation, mener, at hensigtserklæringen signalerer en fælles ambition for hele branchen om aktivt at ville tage ansvar for at kunne anvise de mest korrekte og troværdige opgørelsesmetoder for CO2-aftryk. | Foto: Pr
Charlie Stjerneklar, adm. direktør i Kreativitet & Kommunikation, mener, at hensigtserklæringen signalerer en fælles ambition for hele branchen om aktivt at ville tage ansvar for at kunne anvise de mest korrekte og troværdige opgørelsesmetoder for CO2-aftryk. | Foto: Pr

Brancheorganisationerne Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation lancerer et nyt samarbejde med en række medievirksomheder, som skal sætte fokus på fælles retningslinjer for opgørelse af klimaaftrykket på annoncemarkedet. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også