Reach bebrejder Facebook for digitalt omsætningsfald

Mediekoncernen tilskriver en del af faldet i den digitale omsætning til, at der kommer mindre trafik fra Facebook.
Tabloidavisen Daily Mirror er en af de mange udgivelser fra mediehuset Reach. | Foto: Screenshot
Tabloidavisen Daily Mirror er en af de mange udgivelser fra mediehuset Reach. | Foto: Screenshot

Storbritanniens største avishus, Reach, som står bag udgivelsen af bl.a. Daily Mirror, Daily Express og Daily Star, har set et fald i den digitale omsætning på næsten 15 pct. siden januar, skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også