Reach tabte mere end en fjerdedel af sit driftsoverskud i 2022

Både omsætning og driftsoverskud hos Storbritanniens største avishus faldt i 2022, hvor produktionen af printprodukterne blev betydelig dyrere.
Foto: Andrew Winning/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Andrew Winning/Reuters/Ritzau Scanpix

I 2022 blev Storbritanniens største avishus Reach, der står bag mere end 200 nationale og regionale nyhedsbrands, ramt af stigende printomkostninger og et fald i det programmatiske annoncesalg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også