Lokalmedier tabte millioner på printannoncer i 2022

Mens landsdækkende dagblade holdt status quo, tabte lokalaviser millioner på printannoncer i 2022.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

2022 startede godt på annoncefronten for landets dagblade, men i andet halvår gik det ned ad bakke. For de lokale ugeaviser bød året på et stort fald i indtægter fra annoncesalg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også