Danske magasinhuse udfordres af stigende priser og omkostninger

Økonomien strammer. Det er blevet dyrere at producere og udgive magasiner, og to af de største koncerner er stærkt opmærksomme på udviklingen. Bonnier Publications har konstateret afdæmpet efterspørgsel, mens Aller Media fortsat følger sine abonnementsmålsætninger.
Foto: PR/Aller Media
Foto: PR/Aller Media

De hårde samfundsøkonomiske omstændigheder med høj inflation og en kraftig stigning i produktionsomkostninger påvirker blad- og magasinhuse, der især mærker det seneste års prisstigninger på papir. Det fortæller Aller Media og Bonnier til MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også