MediaWatch

Tiktok-hashtag har fået salget af engelske bøger til at eksplodere i Bog & Idé

I årets første tre måneder har salget af engelske bøger i Bog & Idé været tre gange så højt som i hele 2021. Direktør peger på hashtag på populært socialt medie som en del af forklaringen.

Salget af engelske bøger er eksploderet i Bog & Idé i årets første fem måneder. | Foto: Bog & Idé/PR.

Saldet af engelske bøger er stukket af ud over det sædvanlige i Bog & Idé i år, melder kæden. I årets første fem måneder har kædebutikkerne solgt tre gange så mange engelske bøger som i hele 2021, og det er ifølge topchef især de unge, der trækker salget i vejret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

16 medarbejdere fratræder på Jyllands-Posten

Syv journalistiske medarbejdere forlader avisen, mens yderligere ni medarbejdere er blevet opsagt - herunder en redaktionel analysechef. Derudover lukker Jyllands-Posten for kommentarsporet på Facebook. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs