Heartbeats rykker ud af opstartsfasen og har fået sit første overskud

En strammere styring af udgifter kombineret med en vækst på 94 pct. forvandlede sidste år det digitale medies mangeårige underskud til overskud. Tilbygning med ny bureauforretning vil dog sparke overskuddet til hjørne igen, fortæller direktør Le Gammeltoft.
Le Gammeltoft, direktør i Heartbeats. | Foto: Valdemar Ren
Le Gammeltoft, direktør i Heartbeats. | Foto: Valdemar Ren

De seneste par år er annoncørernes interesse for alvor blevet vakt omkring kommercielle podcastsamarbejder, og det var ifølge Le Gammeltoft, direktør for medie- og bureauvirksomheden Heartbeats, med til at fordoble mediehusets omsætning fra 11 til 22 mio. kr. i seneste regnskabsår, som løb frem til oktober 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også