Ritzau vil finde vækst uden for kerneforretningen: ”Vi tror på en fordobling inden for fire-fem år"
Ritzaus Bureau landede i 2021 det største overskud i virksomhedens historie efter bl.a. salg af Ritzau Finans. Fremover skal væksten hentes i salg af produkter til bl.a. politikere og kommunikationsfolk, mens priserne på den såkaldte mediehuspakke fortsætter nedad frem til og med 2023.
![Foto: Niels Hougaard/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12724770.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ea5ff9e5vcwd9mgnbh.jpg)
Ritzaus Bureau har ifølge adm. direktør Lars Vesterløkke leveret varen i 2021.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.