Ritzau vil finde vækst uden for kerneforretningen: ”Vi tror på en fordobling inden for fire-fem år"

Ritzaus Bureau landede i 2021 det største overskud i virksomhedens historie efter bl.a. salg af Ritzau Finans. Fremover skal væksten hentes i salg af produkter til bl.a. politikere og kommunikationsfolk, mens priserne på den såkaldte mediehuspakke fortsætter nedad frem til og med 2023.
Foto: Niels Hougaard/ERH
Foto: Niels Hougaard/ERH

Ritzaus Bureau har ifølge adm. direktør Lars Vesterløkke leveret varen i 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også