Briefing: Ugen i mediebranchen

Fyringer og kulturændring i Berlingske Media, nye værktøjer til dataindsamling og et kig under køleren hos en dansk chefforhandler i EU er blandt filtrene, vi ser denne uge i Mediedanmark gennem. Få dit overblik lige her.
Foto: Berlingske Media/PR
Foto: Berlingske Media/PR

Man skal være af særlig støbning for ikke at få kølet julestemningen gevaldigt ned af, at Danmark er søbet ind i Omikron og har flere restriktioner i sigte. Men fat mod! Gløggen smager stadig af det samme og nærværet med de nærmeste er forsat forsødende. Mediedanmark smeder da også videre på glødende jern – se gnisterne i vores overflyvning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også