Efter corona: Digitale tiltag skal holde nye dagbladsabonnenter i båden

En stribe danske dagblade peger på digitale fortællinger, virtuelle events og målrettet analyse af brugerdata som midler til at fastholde de nye abonnenter, der er kommet til under corona.
Tom Jensen, ansv. chefredaktør, Berlingske. | Foto: Stine Heilmann
Tom Jensen, ansv. chefredaktør, Berlingske. | Foto: Stine Heilmann

Presset på dagbladenes annonceindtægter fra coronanedlukningen såvel som fra techkoncerner er til dels blevet opvejet af en markant fremgang i salget af digitale abonnementer under corona, fortæller en række dagblade til MediaWatch. Og det er digitale tilbud og værktøjer, der skal sikre fastholdelse og momentum, når coronarestriktionerne løftes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også