Briefing: Ugen i mediebranchen

Berlingske Media købte sig ind i ejerkredsen bag Radio Loud, sexisme-undersøgelser fik konsekvenser og Jyskevestkysten ændrede lokalredaktioners ledelse. Kom med på overflyvning gennem den seneste uge i mediebranchen.
Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Weekenden står endnu engang for døren, og for nogle er ugen måske gået en anelse stærkt - i hvert fald lagde ugen i Mediedanmark nyhedsmæssigt ud i topfart. Her er dit overblik over de største begivenheder fra de seneste syv dage i branchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også