Stribevis af annoncører sætter Youtube i skammekrogen

Flere store virksomheder trækker sig fra Youtube i kølvandet på videobloggers dokumentation af seksuelle kommentarer til videoer med mindreårige piger.
Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Dado Ruvic
Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Dado Ruvic

Adskillige virksomheder har onsdag trukket deres reklamer fra Youtube. Det sker, efter bloggeren Matt Watson søndag offentliggjorde en Youtube-video, hvor han dokumenterede en lang række upassende kommentarer til videoer med mindreårige piger, skriver The Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også