Undersøgelse: Annoncører vil stå for mere medieindkøb selv
![Foto: /ritzau/Stine Bidstrup](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7752262.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_45145247.jpg)
Flere og flere annoncekroner går til markedsføring på digitale kanaler og platforme. En stor del af indkøbet bliver lagt i hænderne på mediebureauerne med digital ekspertise, men behovet for at tage mere kontrol over det mere og mere mangesidede digitale medieindkøb ser ud til at melde sig blandt de større annoncører.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Pilen pegede op for de store bureaugrupper i 2016
For abonnenter
Facebook strammer regler for annoncering efter kritik
For abonnenter