Telmore vil øge andelen af Play-abonnenter betragteligt

Telmore vil have 42.000 nye abonnenter til at vælge abonnement med blandt andet HBO Nordic, TV 2 Play og Egmonts Flipp som del af tilbuddet.
Jens Grønlund Nielsen, direktør, Telmore. | Foto: Mathias Svold/Polfoto/Arkiv
Jens Grønlund Nielsen, direktør, Telmore. | Foto: Mathias Svold/Polfoto/Arkiv

Teleselskabet Telmore vil have flere kunder til at vælge abonnementet Telmore Play, som indeholder en række medietilbud. Det skriver Finans.

I øjeblikket har 11 pct. af Telmores rundt regnet 600.000 kunder et Play-abonnement. Det tal skal løftes til 18 pct. inden for to år. Hvis det lykkes, vil det svare til 42.000 nye Play-abonnenter.

"Vi synes, at det mål er inden for rækkevidde. Vi skal fortsætte med at gøre endnu mere af det, vi gør i dag," siger Jens Grønlund Nielsen, direktør for Telmore, til Finans.

Telmore Play tilbyder abonnenterne tre forskellige pakker med forskelligt indhold. Med i pakkerne er blandt andet Egmont Publishings digitale bladkiosk Flipp, e-bogstjenesten Bookmate, der tidligere på året afløste Mofibo, TV 2 Play og HBO Nordic.

Telmore blev stiftet i 2000 og har siden 2004 været ejet af TDC.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også