Her er Erik Rasmussens nye medie

Stifteren af Mandag Morgen lancerer næste år et nyt digitalt medie med global målgruppe. Det skal være bæredygtighedens svar på Huffington Post, lyder ambitionen.
Foto: Jan Grarup/Polfoto/Arkiv
Foto: Jan Grarup/Polfoto/Arkiv

Onsdag solgte Erik Rasmussen den danske del af sit livsværk Mandag Morgen til Altinget. Torsdag præsenterede den 75-årige medieiværksætter så næste kapitel i karrieren. Det skal være et digitalt medie om bæredygtighed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også