Danske medier kalder til digitalt topmøde

JP/Politiken og Danske Medier står bag europæisk konference i København næste år sammen med international dagbladsorganisation.
Foto: PR/Facebook
Foto: PR/Facebook

Fremtidens digitale indtægtsstrømme og online abonnementsmodeller er nogle af temaerne, når JP/Politikens Hus og Danske Medier til næste år byder europæiske medier velkommen til en konference i København. Det sker i samarbejde med den internationale dagbladsorganisation Wan-Ifra.

Arrangementet finder sted 24.-26. april 2017, og 300 deltagere fra 30 forskellige lande ventes at komme til København i anledning af konferencen, skriver Wan-Ifra i en pressemeddelelse.

De tre hovedtemaer bliver fremtidens online abonnementsmodeller, mediernes tilbageerobring af annoncemarkedet og muligheder for at skabe nye indtægtsstrømme.

Online-annoncemarked gik tilbage i tredje kvartal 

Fransk avis skruer bissen på over for adblock-brugere 

Prognose: Svag vækst på reklamemarkedet i 2017 

JP/Pol skruer op for programmatisk satsning 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også