Twitters videosatsning skuffer annoncører

Videodækningen af den amerikanske fodboldliga NFL er ”undervældende”, lyder det fra annoncører.
Foto: Mark Lennihan/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Mark Lennihan/AP/Polfoto/Arkiv

Det sociale medie Twitter har gennem længere tid haft svært ved at leve op til investorernes forventninger. Skuffende regnskaber på stribe og en aktiekurs med retning nedad gennem de seneste år er et vidnesbyrd om, at udfordringerne står i kø for selskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også