Danske Medier: Nye digitale trafiktal er grundigt beskrevet

Med introduktionskurser og et lanceringsseminar har alle haft rig mulighed for at lære den nye online trafikmåling at kende, lyder det fra Danske Medier Research.

Med introduktionskurser af tre timers varighed og genopfriskningskurser i løbet af de første 14 dage efter lanceringen har der været rig mulighed for at lære den nye måling af trafiktallene på danske hjemmesider, Dansk Online Index (DOI), at kende, lyder det fra direktør i Danske Medier Research Marianne Bugge Zederkof.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også