MediaWatch

Twitter tester nye muligheder for annoncører

Det sociale medie tester en ny model, der giver annoncører mulighed for at indarbejde flere tweets, billeder eller videoer i én enhed.

Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv

En promoveret tweet-karrusel.

Sådan betegner Twitter sin nye annoncemodel, der vil lade annoncører inddrage både brugeres og egne beskeder i én samlet enhed i en form for karussel i mediet. Det skriver Twitter på selskabets blog.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs