Twitter tester nye muligheder for annoncører
Det sociale medie tester en ny model, der giver annoncører mulighed for at indarbejde flere tweets, billeder eller videoer i én enhed.
![Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6957845.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Twitter.jpg)
En promoveret tweet-karrusel.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medie: Snapchat runder 150 mio. daglige brugere
For abonnenter
Mediegiganter vil slå hårdere ned på hate speech
For abonnenter
Facebook varsler ændringer af udskældt funktion
For abonnenter