MediaWatch

MTG køber sig ind i digital videoproducent på sportsbanen

MTG nupper godt en femtedel af Engage Sports Media, der er specialiseret i digital videoproduktion og distribution af sportsindhold.

MTG har sat yderligere midler i online videomarkedet og købt 22 pct. af aktierne i selskabet Engage Sports Media (ESM). Det oplyser den svenske koncern i en pressemeddelelse.

ESM er specialiseret i digitale videoløsninger målrettet sportsmarkedet. Målgruppen er indehavere af sportsrettigheder, der gerne vil udnytte og kapitalisere på rettighederne ved at gøre indholdet tilgængeligt online, on demand og på mobilen, skriver MTG.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs