MediaWatch

MTG køber sig ind i digital videoproducent på sportsbanen

MTG nupper godt en femtedel af Engage Sports Media, der er specialiseret i digital videoproduktion og distribution af sportsindhold.

MTG har sat yderligere midler i online videomarkedet og købt 22 pct. af aktierne i selskabet Engage Sports Media (ESM). Det oplyser den svenske koncern i en pressemeddelelse.

ESM er specialiseret i digitale videoløsninger målrettet sportsmarkedet. Målgruppen er indehavere af sportsrettigheder, der gerne vil udnytte og kapitalisere på rettighederne ved at gøre indholdet tilgængeligt online, on demand og på mobilen, skriver MTG.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs