MediaWatch

Berlingske tror på jysk vækst på deal-markedet

Selvom Berlingske Media har frasolgt sine jyske aviser, fastholder koncernen sin digitale bastion, Sweetdeal, i provinsen og tror på vækst.

Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Med salget af Midtjyske Medier har Berlingske trukket sig fra det jyske avismarked.

En sideeffekt af salget er, at Berlingske Media mister den jyske salgsorganisation, der hidtil har solgt dealsitet Sweetdeal på det jyske marked og haft kontakten til de lokale erhvervsdrivende, der stiller med de daglige lokale slagtilbud på Sweetdeal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs