Aftonbladet gør op med irriterende reklamer

Lange videoer og larmende pop up-reklamer irriterer brugerne hos Aftonbladet, som nu vil lave mindre irriterende reklamer.

Pop up-reklamer, der spiller høj musik og er svære at lukke, irriterer brugerne mere, end de overbeviser dem om at købe, hvad reklamen vil sælge. Kort sagt virker reklamerne ikke. Det er resultatet af en undersøgelse blandt 37.000 bruger af Aftonbladets mobilapp, skriver Niemann Lab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også