Mobilanalyse: Danskerne bruger fire gange så lang tid på sociale medier som på nyheder
![Foto: ULRIK JANTZEN/DANSKE BANK](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6553931.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Danske%2520Bank%2520Mobilepay.jpg)
Mobilen vinder hastigt terræn som danskernes foretrukne indgang til nettet. Det viser rapporten Mobile Devices fra Danske Medier Research, Kreativitet & Kommunikation og TNS Gallup.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
April: Her er de største mediehuse og medier på nettet
For abonnenter
Medie: Apple åbner for annonce-blokering på mobilen
For abonnenter