Mobilanalyse: Danskerne bruger fire gange så lang tid på sociale medier som på nyheder

Mobilen har taget over som brugernes favorit, når der skal tjekkes nyheder og sociale opdateringer på nettet, viser årlig analyse.
Foto: ULRIK JANTZEN/DANSKE BANK
Foto: ULRIK JANTZEN/DANSKE BANK

Mobilen vinder hastigt terræn som danskernes foretrukne indgang til nettet. Det viser rapporten Mobile Devices fra Danske Medier Research, Kreativitet & Kommunikation og TNS Gallup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også