Zulu vinder international pris for "sandt kærlighedsbarn"
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7598103.ece/ALTERNATES/schema-16_9/zulu%2520BFF.png)
Programserien "Zulu BFF" var nomineret og vandt i kategorien "Best brand drive format". Den er produceret af Nordisk Film TV i samarbejde med TV 2 Zulu og Carlsberg samt Hello Monday. Sidstnævnte har udviklet den app, der har skrevet programmet ind i rækken af eksempler på tv-stationer, der tænker mere og mere i "second screen", og hvor seerne bl.a. har kunnet deltage i små spil i forlængelse af programmet.
"Vi har haft et helt fantastisk år på Zulu, hvor vi har trodset alle dommedagstrusler om, at unge ikke ikke gider flow-tv - og hvor vi har samtidig har slået rekorder på både flow-tv og video on demand. Og da vores målsætning er at være digital first mover, er denne pris en fantastisk krone på værket, som vi er utrolig stolte over. 'Zulu Bff' er et sandt kærlighedsbarn mellem Carlsberg, Hello Monday og Zulu,"siger kanalchef for TV 2 Zulu, Sune Roland Jensen, om prisen i en meddelelse.