"Vi vil da blive glade, hvis de lige bliver lidt længere"

Berlingske har i dag relanceret business.dk bl.a. for at få mobilbrugerne til at hænge lidt længere ud ifølge digital redaktør Mikael Hjorth, som MediaWatch har stillet "5 hurtige" om det nye site.

Konstant online og konstant på farten. Relanceringen af business.dk tager først og fremmest bestik af brugernes kapgang mod mobilen som det foretrukne sted at følge nyhedsstrømmen, siger digital redaktør Mikael Hjorth, Berlingske Business, der her svarer på "5 hurtige" per mail om det nye site.   

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også