MediaWatch

Børsen vil gå nye annonceveje med knopskydning

Marketnews skal løfte Børsens digitale annonceomsætning med nye annonceformer, der giver annoncører mulighed for at købe fast taletid på sitet, der også skal spille sammen med tv-satsningen Play, siger chefredaktør.

Med lanceringen af investorsitet Marketnews vil Børsen æde sig ind på konkurrenter som Euroinvestors hjemmebane og samtidig eksperimentere med nye, content marketing-lignende annonceprodukter.

"Vi kommer til at arbejde meget med forskellige former for annonceformater på Marketnews, som bliver rettet mod det her marked,” siger adm. direktør og chefredaktør Anders Krab-Johansen, Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs