Tre vurderinger: Sådan er Finans kommet fra start

Jyllands-Posten vil "revolutionere dansk erhvervsjournalistik" med Finans. Efter de første uger i luften giver tre fagfolk her en vurdering af indhold, betalingsmodel og brugeroplevelse.
MORTEN BANG JØRGENSEN | LOUISE RESEKE

[fakta] Da Jyllands-Posten i august præsenterede planerne om det nye Finans, var det med ambitionerne om at tage det endelig skridt fra print til digital udgivelse og forny historiefortællingen på desktop, smartphone og mobil med nye formater. Altsammen i et betalingsunivers målrettet den kræsne målgruppe af erhvervslivets beslutningstagere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også