MediaWatch

Mobilannoncering slår ny rekord

Den samlede digitale annoncering steg i 2. kvartal med 7,4 pct. i forhold til 2013, men mobilannoncering skød i vejret med en vækst på 58,7 pct., viser nye tal fra Danske Medier.

Den samlede digitale annonceomsætning i 2. kvartal 2014 steg til 655 mio. kr, eller en vækst på 4,2 pct. i forhold til 1. kvartal. 

De 655 mio. svarer til 7,4 pct. mere, end samme kvartal året før, fremgår det af nyeste markedsstatistik fra Danske Medier Research.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs