Mobilannoncering slår ny rekord

Den samlede digitale annoncering steg i 2. kvartal med 7,4 pct. i forhold til 2013, men mobilannoncering skød i vejret med en vækst på 58,7 pct., viser nye tal fra Danske Medier.

Den samlede digitale annonceomsætning i 2. kvartal 2014 steg til 655 mio. kr, eller en vækst på 4,2 pct. i forhold til 1. kvartal. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår