Ny TV3-chef vil accelerere digital indtjening med partnerskaber

Ny digital TV3-direktør skal realisere TV3-kanalernes digitale potentiale som underholdningskoncern, så det kan mærkes på bundlinjen.

I juli annoncerede Modern Times Group en ny digital kurs og kultur. Mediekoncernen skal tage sin digitale skæbne i egen hånd, og en ny enhed på tværs af koncernen, ’MTGx’, skal udforske den store menu af virkemidler og metoder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også