MediaWatch

Ny TV3-chef vil accelerere digital indtjening med partnerskaber

Ny digital TV3-direktør skal realisere TV3-kanalernes digitale potentiale som underholdningskoncern, så det kan mærkes på bundlinjen.

I juli annoncerede Modern Times Group en ny digital kurs og kultur. Mediekoncernen skal tage sin digitale skæbne i egen hånd, og en ny enhed på tværs af koncernen, ’MTGx’, skal udforske den store menu af virkemidler og metoder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs