Analyse: Netflix lever af "fiktionssegmentet"

Netflix ét år.  Mediebranchens "spilleplade" er ikke udskiftet de seneste 12 måneder - den er udvidet, hvad enten Netflix har 200.000 eller 400.000 betalende kunder, lyder tolkning fra Wilke-analytiker.

Netflix‘s entré for ét år siden var skelsættende. Den fik mediechefer op af stolen og satte en ny agenda for store dele af mediemarkedet, som det også fremgik af MediaWatchs ét års status onsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også