Analyse: Netflix lever af "fiktionssegmentet"

Netflix ét år.  Mediebranchens "spilleplade" er ikke udskiftet de seneste 12 måneder - den er udvidet, hvad enten Netflix har 200.000 eller 400.000 betalende kunder, lyder tolkning fra Wilke-analytiker.

Netflix‘s entré for ét år siden var skelsættende. Den fik mediechefer op af stolen og satte en ny agenda for store dele af mediemarkedet, som det også fremgik af MediaWatchs ét års status onsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også