Webtrafik: Jobzonen og Ofir bløder brugere

Det er Jobzonen og Ofir, der for tiden er under pres i kampen om de jobsøgendes klikvaner, mens konkurrenterne Jobindex og Stepstone vokser med stormskridt.
Jobzonens direktør, Henritte Rhod Lassen
Jobzonens direktør, Henritte Rhod Lassen

De aktuelle vindere på jobmarkedet, når det gælder webtrafik, er markedslederen Jobindex og Stepstone, viser nyeste opgørelse fra Danske Medier/Gemius.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også