Magasiner accelererer på nettet
Printmagasinerne er generelt pressede af læser- og oplagsfald, men flere titler får bedre fat i læserne på nettet.
Fem titler er vokset med trecifrede vækstrater online siden sidste sommer, viser Danske Mediers trafiktal for juli 2013. Det gælder Allers magasinsites In.dk (277 pct.), Q.dk (190 pct.) og Isabellas.dk (140 pct.) og Egmont Magasiners Fitliving.dk (186 pct.) og Gastro.dk (106 pct.)
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Oplag: Aller mister hvert 10. magasin
For abonnenter
Her er de største magasiner og ugeblade - på mobilen
For abonnenter