MediaWatch

Kforum vil skrue op for klassisk journalistik

I 14 år har den kreative klasses hjemmebane, Kommunikationsforum.dk, levet stabilt og relativt godt af brugerskabt indhold, men nu skal der skaffes flere indtægter og hyres flere journalister.   

'Brugerskabt indhold' var et af de medie buzzwords, som var svært at komme uden om for 4-5 år siden. I mellemtiden har mange medier haft svært at omdanne blogs og stof fra semi-professionelle til brugbart indhold.

Undtagelsen er den kreative klasses legeplads, sitet Kommunikationsforum.dk, der er et eksempel på et online nichemedie, der altid har haft sorte tal på bundlinjen, ikke mindst fordi sitet til dels skrives af brugerne selv.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs