EB: Web-tv skal udgøre 10 pct. af digital omsætning

YouTubes danske entré skaber grøde i web-tv markedet, og Ekstrabladet tilpasser det kommercielle produkt for at bringe egen web-tv omsætning op i nabolaget af 15 mio. kr.

Ekstra Bladets web-tv indfører nu korte pre-rolls reklamer, som kan ses på alle platforme; ikke kun pc’en - men også mobil og tablet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også