Konference tager on-demand temperaturen

HBO, Netflix og YouBios markedsentré i efteråret skærper internettets rolle som medieleverandør, og aktuel konference forsøger at udrede konsekvenserne.
Per Fanefjord Laursen

Mediekonferencen Copenhagen Future TV Conference 2012 griber i november fast i et tema, der er langt mere aktuelt end tidligere.

På konferencen vendes og drejes muligheder i det ulmende over-the-top tv-marked, der signalerer at internettet for alvor bliver en dominerende leverandør af danskernes medieprodukter.

Når Netflix, HBO, YouBio og andre gør deres markedsentré, vil det betyde masser af alternative tv-tilbud til danskerne, der muligvis også påvirker økonomien i tv-markedet.

Gæsterne kan lytte til tolkninger og perspektiv fra førende analytikere og aktører på tv-markedet.

På konferencen ses bl.a. deltagere fra BBC, OTT eksperten Colin Dixon og ikke mindst Peter Ekelund, bestyrelsesformand for HBO Nordic.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også