Modebloggere bag nyt tilbudssite

To store modeblogs er gået sammen og lancerer dealsitet Marchémarché, målrettet de modeinteressede.

Endnu en aktør melder sig på banen på det i forvejen tætpakkede marked for tilbuds- og dealsites.

De to store modeblogs Anywho.dk og Looklab.dk, der begge har en flere modebloggere tilknyttet, er gået sammen om et nyt tilbudssite, der udelukkende fokuserer på mode; Marchémarché.dk.

Sitet byder hver onsdag på et "halv pris-tilbud" til tilmeldte brugere - tilbuddet er udvalgt i et samarbejde mellem bloggerne og de brands, der vil eksponeres på sitet.

"Vi har i mere end et år arbejdet på en model, der kunne tilgodese både samarbejdspartnere og marchémarché. Én af de vigtigste ting for os har været at holde fast i ønsket om et samarbejde med de brands, som bloggerne gennem årene har opbygget et personligt forhold til, og som løbende har figureret på de enkelte blogs i blogposts," siger projektleder Nina Guldmann, Marchémarché.dk i en meddelelse.

Dealmarkedet har i foråret været præget af konsolidering, hvor Ebay har trukket stikket på Mydeal, og Eniro-ejede Krak valgte at lægge Krak Deals ud til Downtown.

- LR   

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også