MediaWatch

Berlingske med ny Business-app

Næsten 4 ud af 10 af Business.dk’s brugere har adgang til en tablet-computer, og nu kan de få alle ervhervsnyheder fra Berlingske Business i en ny iPad-app, skriver Berlingske Media i en pressemeddelelse. Appen indeholder alt Berlingskes erhvervsstof, og giver direkte adgang til både nettets nyhedsopdateringer og alle artiklerne fra den trykte Berlingske Business-sektion.

Næsten 4 ud af 10 af Business.dk’s brugere har adgang til en tablet-computer, og nu kan de få alle ervhervsnyheder fra Berlingske Business i en ny iPad-app, skriver Berlingske Media i en pressemeddelelse.

Appen indeholder alt Berlingskes erhvervsstof, og giver direkte adgang til både nettets nyhedsopdateringer og alle artiklerne fra den trykte Berlingske Business-sektion.

“Det vil sige, at man som læser får det bedste fra begge verdener: Nettets hurtige nyhedspuls og print-sektionens ro og overblik, som giver mulighed for fordybelse. Og læseren får det på et medie, som man altid kan have lige ved hånden,” forklarer Berlingskes chefredaktør Lisbeth Knudsen i pressemeddelelsen.

Ligesom Berlingske og BTs apps giver den nye Business app muligheder for at personalisere sit nyhedsflow. Den indeholder desuden opdaterede aktiekurser, de fleste virksomheder har emnesider med udvidede informationer, og allerede fra klokken 22.30 kan man læse morgendagens Business-sektion.

Et særskilt abonnement koster 1499,- for et år, 399,- for tre måneder og 139,- for en måned. Berlingskes printabonnenter får ubegrænset adgang til appen.

- TBC
 

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs