MediaWatch

Jyllands-Posten tester nyt web-design

Klikker man ind på jp.dk, kan man i disse dage få en forsmag på det nye web-design, som avisen snart indfører permanent. Men kun måske – for avisen tester i disse dage kun det nye design i få timer om dagen, inden det for alvor tages i brug, skriver avisen selv på netavisen.

Klikker man ind på jp.dk, kan man i disse dage få en forsmag på det nye web-design, som avisen snart indfører permanent. Men kun måske – for avisen tester i disse dage kun det nye design i få timer om dagen, inden det for alvor tages i brug, skriver avisen selv på netavisen.

”Vi håber, at vore trofaste læsere bliver glade for ændringerne, som vi har arbejdet på i det seneste års tid. Det er en større operation, vi har kastet os ud i. Ikke blot ændrer vi design og struktur, men vi har også udskiftet den publiceringsmotor, som sikrer, at læserne kan få tilgang til vort indhold,” lyder det på jp.dk fra avisens internetredaktør Jørgen Schultz-Nielsen.

Han skriver, at i en sådan operation kan meget gå galt, og derfor tester Jyllands-Posten i første omgang kun det nye site kortvarigt i de kommende dage.

”Derfor vil du som læser opleve, at du på et tidspunkt af dagen får det nye site at se og lidt senere på dagen det gamle site,” skriver han.

- TBC
 

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs