Smartguy.dk høster E-handelspriser

E-handelsprisen 2012, som Foreningen for Distance- og Internethandel (FDIH) står bag, blev forleden uddelt for 12. gang.

Det var online tøj-shoppen Smartguy.dk, der blev den store vinder. Sitet vandt både bedste B2C pris og den overordnede pris: E-handelsprisen.

Smartguy fik anerkendelse for at være 'en rollemodel for store dele af dansk e-handel, da de har udviklet sig med ny teknologi, forbrugerrettede initiativer og konstant vækst samt ikke mindst indtjening'.
Per Fanefjord Laursen

E-handelsprisen 2012, som Foreningen for Distance- og Internethandel (FDIH) står bag, blev forleden uddelt for 12. gang.

Det var online tøj-shoppen Smartguy.dk, der blev den store vinder. Sitet vandt både bedste B2C pris og den overordnede pris: E-handelsprisen.

Smartguy fik anerkendelse for at være 'en rollemodel for store dele af dansk e-handel, da de har udviklet sig med ny teknologi, forbrugerrettede initiativer og konstant vækst samt ikke mindst indtjening'.

Også Autobutler.dk løb med to priser: Det var prisen for bedste start-up virksomhed og bedste B2C indsats for mindre virksomheder.

Se hele vinderlisten her.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også