MediaWatch

Eb.dk indfører annoncørsektioner på mobil

Ekstra Bladet indfører nu også Annoncørsektioner på sine mobile platforme.

Annoncørsektioner er annoncørens egen reklame-hjemmeside, som brugerne linker til direkte fra forsiden af ekstrabladet.dk. Annoncørens side bliver integreret i nyheds-miljøet og opleves som en naturlig del af ekstrabladet.dk

Ekstra Bladet indfører nu også Annoncørsektioner på sine mobile platforme.

Annoncørsektioner er annoncørens egen reklame-hjemmeside, som brugerne linker til direkte fra forsiden af ekstrabladet.dk. Annoncørens side bliver integreret i nyheds-miljøet og opleves som en naturlig del af ekstrabladet.dk

"Det har været en stor succes, siden vi startede med Annoncørsektioner i 2011, og nu kan vi udbrede det til den mobile platform og skabe endnu større opmærksomhed for vores kunder,"
siger Key Account Manager Karin Dahlgren, eb.dk, i en pressemeddelelse.

Brugere går på ofte internettet via pc/Mac i dag- og aftentimerne, mens de bruger mobilen både tidligt om morgenen, hele dagen og sent på aftenen.

Kombinationen af Annoncørsektioner på net og mobil bør sætte annoncøren i stand til at komme i kontakt med brugerne, hvor end de er og på alle tidspunkter af døgnet, vurderer Karin Dahlgren.

Med over 1.6 mio. brugere på web og én mio på mobil hver måned har Ekstra Bladet nogle af de mest besøgte nyhedssites i Danmark.

Mere fra MediaWatch

Kvinder i metoo-dokumentar kritiserer Politikens beskrivelse af Jes Dorph-sag

Politiken bragte i januar en ensidig og mangelfuld beskrivelse af de sager, Jes Dorph-Petersen blev beskyldt for i advokatundersøgelsen på TV 2, mener de kvinder, som står bag beretningerne. Kritikken "gør indtryk" på Politikens chefredaktør, Anne Mette Svane, som dog står ved den journalistiske behandling.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs