Eb.dk indfører annoncørsektioner på mobil

Ekstra Bladet indfører nu også Annoncørsektioner på sine mobile platforme.

Annoncørsektioner er annoncørens egen reklame-hjemmeside, som brugerne linker til direkte fra forsiden af ekstrabladet.dk. Annoncørens side bliver integreret i nyheds-miljøet og opleves som en naturlig del af ekstrabladet.dk
Per Fanefjord Laursen

Ekstra Bladet indfører nu også Annoncørsektioner på sine mobile platforme.

Annoncørsektioner er annoncørens egen reklame-hjemmeside, som brugerne linker til direkte fra forsiden af ekstrabladet.dk. Annoncørens side bliver integreret i nyheds-miljøet og opleves som en naturlig del af ekstrabladet.dk

"Det har været en stor succes, siden vi startede med Annoncørsektioner i 2011, og nu kan vi udbrede det til den mobile platform og skabe endnu større opmærksomhed for vores kunder,"
siger Key Account Manager Karin Dahlgren, eb.dk, i en pressemeddelelse.

Brugere går på ofte internettet via pc/Mac i dag- og aftentimerne, mens de bruger mobilen både tidligt om morgenen, hele dagen og sent på aftenen.

Kombinationen af Annoncørsektioner på net og mobil bør sætte annoncøren i stand til at komme i kontakt med brugerne, hvor end de er og på alle tidspunkter af døgnet, vurderer Karin Dahlgren.

Med over 1.6 mio. brugere på web og én mio på mobil hver måned har Ekstra Bladet nogle af de mest besøgte nyhedssites i Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også