Aller lancerer apps til ugeblade

Aller Media tager et stort digitalt skridt fremad og sender apps på markedet til syv af mediekoncernens ugeblade; Billed-Bladet, Se og Hør, Femina, Ude og Hjemme, Familie Journal, Kig Ind og Søndag. ”Med lanceringen af vores syv nye ugeblads-apps giver vi vores kunder mulighed for at købe vores blade når som helst og hvor som helst. Det er vigtigt for os at være til stede på alle de platforme, hvor læserne søger vores indhold,” siger Per Ingdal, udgiverdirektør hos Aller Media, i en pressemeddelelse.

Aller Media tager et stort digitalt skridt fremad og sender apps på markedet til syv af mediekoncernens ugeblade; Billed-Bladet, Se og Hør, Femina, Ude og Hjemme, Familie Journal, Kig Ind og Søndag.

”Med lanceringen af vores syv nye ugeblads-apps giver vi vores kunder mulighed for at købe vores blade når som helst og hvor som helst. Det er vigtigt for os at være til stede på alle de platforme, hvor læserne søger vores indhold,” siger Per Ingdal, udgiverdirektør hos Aller Media, i en pressemeddelelse.

”Vi har ventet på det rette tidspunkt i forhold til at lancere vores ugeblads-apps, og det mener vi er tilfældet nu. Vi er positivt overraskede over interessen for især Se og Hør app’en, der sprænger alle rammer for vores forventninger," siger Per Ingdal.

Allers investering i de nye apps kommer samtidig med en undersøgelse, foretaget af Index Danmark/Gallup som viser, at 2,1 mio. danskere ejer en smartphone og flere end 1 ud af 10 danskere har deres egen personlige tablet.

De syv ugeblads-apps kan købes i Itunes for mellem 18 og 30 kroner. Abonnenter har fri adgang til den digitale version af ugebladet.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også