Netmagasin satser på engelsk udgave

Godt et år efter netmagasinet InJour blev lanceret, udvider magasinet med en engelsk udgave, der især vil blive drevet af internationale bloggere fra hele verden: "Vi har i løbet af året eksperimenteret med unge dygtige bloggere på vores danske site. Det skabte en efterspørgsel og trafik fra hele verden, som gjorde, at vi nu ønsker at tilbyde et internationalt magasin til dem," siger Kristian Mølgaard Sørensen, som er en af medstifterne af InJour i en pressemeddelelse.

Godt et år efter netmagasinet InJour blev lanceret, udvider magasinet med en engelsk udgave, der især vil blive drevet af internationale bloggere fra hele verden:

"Vi har i løbet af året eksperimenteret med unge dygtige bloggere på vores danske site. Det skabte en efterspørgsel og trafik fra hele verden, som gjorde, at vi nu ønsker at tilbyde et internationalt magasin til dem," siger Kristian Mølgaard Sørensen, som er en af medstifterne af InJour i en pressemeddelelse.

Det danske magasin har især haft redaktionelt fokus på baggrundsartikler og magasinhistorier, og dem vil man også kunne finde på den internationale engelske version, men det er især bloguniverset, der skal prioriteres.

Injour.dk gik i luften 1. februar 2011 - og i dag præsenteres den internationale udgave, Injour.com, hvor indholdet er på engelsk.

Bag InJour står Kasper Reggelsen, Kristian Mølgaard Sørensen, Michael Aagaard og René Løkkegaard Jepsen.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også