Nordjyske: Mediegrænser i opbrud

Regionale medier har ikke nødvendigvis en regional brugerprofil på nettet. Det oplever Nordjyske Medier, skriver Børsen. "Ca. 45 pct. af Nordjyske.dk's unike brugere befunder sig uden for Nordjylland." siger chefredaktør Lars Jespersen, Nordjyske Medier. Han suppleres af adm. direktør Per Lyngby, der har fået øje på det potentiale, den regionale medieforretning kan have uden for regionen:

Regionale medier har ikke nødvendigvis en regional brugerprofil på nettet. Det oplever Nordjyske Medier, skriver Børsen.

"Ca. 45 pct. af Nordjyske.dk's unike brugere befunder sig uden for Nordjylland." siger chefredaktør Lars Jespersen, Nordjyske Medier.

Han suppleres af adm. direktør Per Lyngby, der har fået øje på det potentiale, den regionale medieforretning kan have uden for regionen:

"Digitalt vil jeg ikke afvise, at vi kan gå ind i aktiviteter med potentiale uden for Nordjylland...Vi kommer til at se medieformer, der ophæver geografien."

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også