2.113.000 seere fulgte 'X Factor-finalen' på DR1 i fredags, skriver Politiken.dk. Det er cirka 300.000 færre seere end sidste år, hvor afgørelsen blev set af 2,4 millioner. 'X Factor'-afslutningsshowet var dog alt i alt været det mest sete i programmets fem-årige historie. Da afgørelsen fredag faldt omkring klokken 22 i fredag så 2,2 millioner med.
MediaWatch
2.113.000 seere fulgte 'X Factor-finalen' på DR1 i fredags, skriver Politiken.dk.
Det er cirka 300.000 færre seere end sidste år, hvor afgørelsen blev set af 2,4 millioner.
'X Factor'-afslutningsshowet var dog alt i alt været det mest sete i programmets fem-årige historie.
Da afgørelsen fredag faldt omkring klokken 22 i fredag så 2,2 millioner med.
15.000 publikummer havde desuden købt billetter til liveshowet.
DR har endnu ikke oplyst, om der kommer endnu en sæson af X Factor.
- TBH
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.