TV3 i partnerskab med Jubii Media

TV3 har indgået en aftale med Jubii A/S, som fremover skal stå for reklamesalget på nogle af tv-selskabets internetaktiviteter - nemlig Onside.dk og Tv3.dk.

Jubiis kommercielle direktør, Martin Schradieck, glæder sig over den nye aftale og mener, at den er udtryk for nye tendenser på annoncemarkedet for onlinemedier.

Per Fanefjord Laursen

TV3 har indgået en aftale med Jubii A/S, som fremover skal stå for reklamesalget på nogle af tv-selskabets internetaktiviteter - nemlig Onside.dk og Tv3.dk.

Jubiis kommercielle direktør, Martin Schradieck, glæder sig over den nye aftale og mener, at den er udtryk for nye tendenser på annoncemarkedet for onlinemedier.

”Jubii varetager allerede med succes annoncesalget for nogle af Danmarks største sites, og nu er to stærke brands som Tv3.dk samt Onside.dk kommet til. Det vidner om, at vores strategi er rigtig og at der er en stor efterspørgsel efter vores særlige ekspertise på online annoncesalg,” siger han i en pressemeddelelse.

Også Lars Mossing, Head of Business Development hos TV3, ser potentiale i det nye samarbejde. Kongstanken er, at TV3 skal dedikere sine kræfter til det, man mener, man er bedst til: At sælge tv, herunder både traditionelle kampagner og kreative samarbejder.

"Teamet bag det nye Jubii har bevist, at de kan få en god forretning ud af at varetage annoncesalget for andre betydningsfulde kommercielle sites i Danmark. Så jeg har store forventninger til, at vi hurtigt får skabt gode tal på bundlinjen takket være det nye partnerskab,” siger han.

Jubii A/S varetager desuden reklamesalget på en lang række af Danmarks største sites, bl.a. Yahoo.dk, dmi.dk og News.dk, Momondo.dk, Lauritz.com, Proinvestor.dk og dk-kogebogen.dk.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også