Mindshare relancerer Den Lilla - nu med MediaWatch-nyheder

Mediebureauet Mindshare har givet Den Lilla app'en en makeover og lancerer nu app'en med nyt design, automatisk opdatering af læser-, lytter-, seer-, bruger- og oplagstal, en udvidet ordbog - og altså et skræddersyet nyhedsfeed med fokus på det kommercielle mediemarked, der leveres af MediaWatch. Samtidig udgives app'en også til Ipad - til gengæld skrotter Mindshare papirudgaven af Den Lilla, som bureauet har udgivet siden 2000.

Mediebureauet Mindshare har givet Den Lilla app'en en makeover og lancerer nu app'en med nyt design, automatisk opdatering af læser-, lytter-, seer-, bruger- og oplagstal, en udvidet ordbog - og altså et skræddersyet nyhedsfeed med fokus på det kommercielle mediemarked, der leveres af MediaWatch.

Samtidig udgives app'en også til Ipad - til gengæld skrotter Mindshare papirudgaven af Den Lilla, som bureauet har udgivet siden 2000.

Automatisk opdatering
Den største forandring og opgradering er ifølge Mindshares adm. direktør, Martin Rasmussen, at annoncører og indkøbere nu automatisk kan følge medieforbruget løbende via app'en:

"Hvor vi før manuelt opdaterede dækningstal på et udvalg af medier én gang årligt, integrerer vi nu direkte med de officielle kilder (FDIM, TNS Gallup og Dansk Oplagskontrol, red.), så snart de nyeste tal udgives," siger adm. direktør Martin Rasmussen, Mindshare.

Seer- og lyttertal opdateres ugentligt, mens andre udgives på måneds- eller kvartalsniveau og brugere kan hele tiden følge det enkelte medies udvikling inden for de seneste 24 måneder med app'en.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også