Børsen opretter event-afdeling

En ny eventafdeling for dagbladet Børsen skal styrke engagementet med annoncørerne, fordi de selv efterspørger andre tiltag end de traditionelle annoncer. "Vi har oprettet afdelingen på baggrund af en øget efterspørgsel fra markedet og kunderne på  yderligere engagement med Børsen foruden den traditionelle annoncering," siger Børsens kommercielle direktør Allan Hansen til Børsen. Eksterne partnerskaber med annoncører gælder blandt andet Børsens Executive Club.
MediaWatch

En ny eventafdeling for dagbladet Børsen skal styrke engagementet med annoncørerne, fordi de selv efterspørger andre tiltag end de traditionelle annoncer.

"Vi har oprettet afdelingen på baggrund af en øget efterspørgsel fra markedet og kunderne på  yderligere engagement med Børsen foruden den traditionelle annoncering," siger Børsens kommercielle direktør Allan Hansen til Børsen.

Eksterne partnerskaber med annoncører gælder blandt andet Børsens Executive Club.

For nylig oprettede Aller Media ligeledes en eventafdeling. Det er en stærk tendens i mediemarkedet at arbejde på at få folk til at engagere sig mere i ens brand, hvilket diverse events kan være en vej til, siger Palle Diderichsen, der leder Mediacoms nye afdeling 'Beyond Advertising' til Børsen.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også